دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم : 56746602

تعمیر چرخ گوشت

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

هزینه تعمیر چرخ گوشت

نکات مهم در تعین هزینه تعمیر چرخ گوشت خانگی 

هزینه تعمیر چرخ گوشت‌های خانگی به عوامل متعددی بستگی دارد، و فاکتورهای بسیاری در تعیین آن دخیل هستند. به عنوان مثال برند چرخ گوشت، نوع قطعه آسیب‌دیده، قدیمی یا جدید بودن چرخ گوشت، قیمت قطعات اورجینال که با نرخ روز محاسبه می‌شوند، و یا مسافت طی شده برای ارائه سرویس در صورت تعمیر در محل، از موارد مهمی به‌شمار می‌روندکه بر تعیین نهایی هزینه تعمیر چرخ گوشت تاثیر مستقیم دارند. مجموعه ما با کادر مجرب و با در نظر داشتن تمام شرایط سعی دارد تمامی خدمات تعمیر چرخ گوشت شما را با کمترین هزینه؛ بهترین کیفیت و در اسرع وقت انجام دهد.
نکته قابل توجه زمان تعمیر چرخ گوشت است. اگر دستگاه دچار آسیب شد، باید بلافاصله برای تعمیر آن اقدام نمود. زیرا در بیشتر مواقع به تاخیر انداختن تعمیر لوازم برقی موجب خرابی‌ بیشتر و در نتیجه افزایش هزینه تعمیر می‌گردد. بیشتر افراد تمایل دارند که قبل از تعمیر از هزینه آن مطلع شوند. اما اعلام قطعی هزینه تا قبل از اتمام کار غیر ممکن است. زیرا قیمت قطعاتی که نیازمند تعویض هستند هر روزه در حال تغییر است و از آن‌جایی که قیمت کل تعمیر، ارتباط مستقیمی با قیمت قطعات تعویضی دارد، لذا هزینه کل نیز متغییر خواهد بود.
بعد از اعزام تعمیر کار به محل و در ابتدای فرآیند تعمیر، تکنسین‌های ما دستگاه معیوب را بررسی کرده و قطعه یا قطعات معیوب آن را شناسایی می‌کنند. در ادامه بر اساس اطلاعات به‌دست‌آمده، هزینه تقریبی تعمیر چرخ گوشت را برآورد کرده و به مشتری اعلام می‌نمایند. در صورت رضایت مشتری، تعمیر آن انجام گردد. البته لازم به ذکر است که هزینه‌های تعمیرات در این نمایندگی بر اساس نرخ‌های اعلام شده از سوی اتحادیه بوده و مشتریان می‌توانند از بابت مناسب و منصفانه بودن قیمت‌ها، مطمئن باشند. بعد از انجام خدمات، متخصصین ما موظف به ارائه فاکتور معتبر خواهند بود. ما در اینجا لیست اجرت و قیمت حدودی تعمیر و تعویض هر یک از قطعات چرخ گوشت را مشخص نموده‌ایم.

شرح خدمات

قیمت (ریال)

تعویض موتور چرخ گوشت 2300000 الی 3500000
تعویض تیغه چرخ گوشت 200000 الی 500000
تیز کردن تیغه چرخ گوشت 1450000 الی 2650000
تعویض مارپیچ یا حلزونی چرخ گوشت 450000الی 900000
تعویض اورلود چرخ گوشت  310000الی 4500000
تعویض یاتاقان چرخ گوشت 2500000الی 3300000
تعویض و تعمیر دوشاخه و سیم رابط چرخ گوشت 850000الی 1150000
تعویض پنجره یا شبکه چرخ گوشت 350000 الی 900000

 

 

توجه: هزینه تمامی قطعات تعویضی چرخ گوشت به‌صورت جداگانه بر اساس قیمت روز محاسبه می‌شود.
توجه: در صورتی که بعد از مراجعه متخصصین به محل مورد نظر، به علت عدم توافق در قیمت و انجام نشدن کار، مبلغ 1000000 ریال به عنوان هزینه ایاب و ذهاب دریافت می‌شود.
توجه: مشتریان محترم باید به این نکته توجه داشته باشید که ممکن است به علت نیاز متخصص به ابزارآلات خاص، وسیله از منزل شما خارج و برای تعمیرات به مجموعه انتقال یابد.

هزینه تعمیر چرخ گوشت

فاکتور های مهم در تعیین هزینه تعمیر چرخ گوشت

هزینه تعمیرات یکی از مهم‌ترین فاکتورهای انتخاب مرکز تعمیر برای کسانی است که چرخ گوشت آن‌ها دچار آسیب شده‌است. نکته قابل توجه این است که نمی‌توان میزان هزینه تعمیر را به‌طور دقیق و قبل از بررسی توسط کارشناسان، و حتی قبل از اتمام کار مشخص کرد. زیرا همان‌طور که اشاره شد مولفه‌های بسیاری در تعیین قیمت تاثیر گذار هستند. در این‌جا لیستی از عوامل موثر در تعیین قیمت را ارائه می‌دهیم:
• استفاده از قطعات اورجینال و با کیفیت، و یا استفاده از قطعات معمولی
• تعلق گرفتن و یا تعلق نگرفتن گارانتی به دستگاه
• در دسترس بودن قطعات چرخ گوشت
• نوسان قیمت دلار و افزایش تحریم ها
• جدید یا قدیمی بودن دستگاه
• متفاوت بودن اجرت تعمیر و یا تعویض هر قطعه
• سپردن کار به تعمیرکاران مجاز که در این زمینه تخصص دارند و آموزش دیده‌اند و در زیر مجموعه نمایندگی‌ها کار می‌کنند
• تهیه قطعات چرخ گوشت از نمایندگی که منجر به کاهش قیمت می‌شود
در انتها باید به این نکته توجه کنید که هزینه‌ای که نمایندگی برند چرخ گوشت از شما دریافت می‌کند نسبت به بسیاری از مکان‌های دیگر کمتر خواهد بود. با سپردن تعمیر چرخ گوشت به تعمیرکاران شخصی هزینه بیشتری را باید پرداخت کنید. بنابراین بهتر است تنها تعمیر چرخ گوشت را به نمایندگی برند تولید شده بسپارید تا هم در کمترین زمان تعمیر انجام گیرد و هم هزینه زیادی دریافت نشود. مجموعه ما با تمامی برندهای چرخ گوشت قرارداد تعمین قطعات را دارد. در نتیجه با کمترین هزینه قطعات مورد نیاز را برای مشتریان تامین خواهد نمود. علاوه براین، سعی ما بر این است که با در نظر گرفتن تمامی شرایط موجود، منصفانه‌ترین قیمت را به همراه فاکتور رسمی به مشتریان ارائه دهیم.

هزینه های تعمیرات چرخ گوشت

هزینه تعمیرات برای چرخ گوشت‌ های خانگی قدیمی

تعمیر چرخ گوشت‌های قدیمی نیز مانند دیگر محصولات موجود در بازار نیاز به افراد کاربلد و حرفه‌ای دارد تا بتوانند عیب محصول را یافته و آن را تعمیر نمایند. این تضمین را به شما می‌دهیم که با سپردن چرخ گوشت‌های قدیمی خود به تعمیرکاران ما، چرخ گوشت شما دوباره بدون هیچ گونه نقصی به خوبی کارخواهد کرد.
تعمیر چرخ گوشت‌های قدیمی در مرکز ما ضمن این که زیر نظر افراد کاملا متخصص و آموزش دیده انجام می شود، سعی می‌شود هزینه تعمیر نیز بسیار پایین باشد.

نتیجه گیری

به طور کلی باید به این مسئله اشاره نمود که اجرت و هزینه تعمیر چرخ گوشت و یا تعویض قطعات چرخ گوشت مانند چرخ دنده، موتور، مارپیچ یا حلزونی و دیگر قطعات در برندهای مختلف متفاوت است و نمی‌توان قیمت مشخص و دقیقی را تا قبل از اجرای کار اعلام نمود. برای اطلاع دقیق از هزینه تعمیر چرخ گوشت و روند تعمیر چرخ گوشت خود می‌توانید با مشاوران ما تماس گرفته و یا در سایت از طریق در خواست تعمیر چرخ گوشت اقدام کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *