دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم : 56746602

تعمیر چرخ گوشت

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

بوی سوختگی چرخ گوشت

علت بوی سوختگی چرخ گوشت

همان‌طور که در مقاله آموزش تعمیرات چرخ گوشت عنوان شد، بوی سوختگی چرخ گوشت یکی مشکلات متداول در این دستگاه است. هنگامی که دستگاه شما بوی سوختگی می‌دهد، به احتمال بسیار زیاد یک نقص داخلی رخ داده و یا آسیبی به دستگاه شما رسیده‌است. در این شرایط باید در اسرع وقت چرخ گوشت عیب‌یابی شود و نسبت به تعمیر بوی سوختگی چرخ گوشت اقدام گردد.
کارشناسان توصیه اکید دارند که پس از شناسایی و تشخیص علائم و در مراحل اولیه با مراکز معتبر تماس گرفته و نسبت به تعمیر چرخ گوشت خود اقدام کنید. ما در مجموعه خود با بهره‌گیری از بهترین و مجرب‌ترین تعمیرکاران آماده سرویس‌دهی و تعمیر چرخ گوشت شما به صورت 24 ساعته هستیم.

دلایل بوی سوختگی چرخ گوشت

ایجاد بوی سوختگی در چرخ گوشت می‌تواند به عوامل متعددی بستگی داشته باشد. شما می‌توانید با به‌دست آوردن اطلاعات مفید و کاربردی در این زمینه، مشکل را برطرف کنید. در این مقاله به دنبال پاسخ این سوال مهم هستیم و سعی داریم شما را به طور کامل راهنمایی نماییم.
خرابی در موتور چرخ گوشت و همچینین خرابی در فن آن دو دلیل عمده و اصلی در به مشام رسیدن بوی سوختگی در چرخ گوشت است. به عبارت دیگر مشکل در موتور چرخ گوشت از دلایل اصلی ایجاد بوی سوختگی محسوب می‌شود.
در صورتی که در حین کار متوجه بوی سوختگی در چرخ گوشت خود شدید فورا کارهای زیر را انجام دهید تا از بروز مشکلات دیگر جلوگیری کرده باسید.
• حتما با مشاهده بوی سوختگی فورا چرخ گوشت را خاموش کنید و به تعمیرکار مراجعه کنید. دراین حالت تعمیرکار می‌تواند از سوختن موتور چرخ گوشت جلوگیری کند.
• اگر در حین کار متوجه شدید که باد گرمی از چرخ گوشت خارج می‌شود، هر چه سریع‌تر دستگاه را خاموش کنید و با یک تعمیرکار چرخ گوشت در این ارتباط راهنمایی بگیرید.
• نیم سوز شدن موتور چرخ گوشت یکی از دلایل ایجاد بوی سوختگی است. حتما برای تعمیر آن اقدام کنید. اغر آن‌جایی که تعمیر موتور چرخ گوشت نیاز به تخصص و مهارت و همین‌طور ابزار ویژه دارد، پیشنهاد ما این است که تا حد ممکن خود اقدام به تعمیر ننمایید. ما در مجموعه خود با استفاده از تکنسین‌های مجرب و حرفه‌ای با استفاده از ابزارهای تخصصی آماده ارائه خدمات تعمیر چرخ گوشت هستیم.

بوی سوختگی چرخ گوشت

چرا باید بوی سوختگی در چرخ گوشت را جدی بگیریم

همان طور که گفته شد عمده دلیل ایجاد بوی سوختگی در چرخ گوشت مشکل ایجاد شده در موتور چرخ گوشت است. اگر دستگاه چرخ گوشت شما بنابر هر دلیلی دچار ایرادات داخلی شود و موتور آن آسیب ببیند دیگر روشن نمی‌شود و در نتیجه شما نیز نمی‌توانید از آن استفاده کنید.
پس باید تمام مشکلات به وجود آمده برای چرخ گوشت به ویژه مشکل بوی سوختگی را جدی بگیرید، تا نه تنها این ایراد برطرف شود بلکه از وقوع مشکلات و آسیب‌های آینده نیز جلوگیری کنید. در هنگام مشاهده بوی سوختگی حتما از متخصصان کاربلد کمک بگیریدو اقدام به تعمیر چرخ گوشت کنید.

راه های تست موتور و فن در هنگام بوی سوختگی چرخ گوشت

ایراد در موتور و فن چرخ گوشت از دلایل اصلی ایجاد بوی سوختگی هستند. حال سوال این‌جاست که از چه روشی متوجه شویم که بوی سوختگی ناشی از این این دو عامل است. برای اطمینان از آن به موارد زیر دقت کنید:
• در هنگام استفاده از چرخ گوشت از روزنه‌های آن باد خارج می‌شود، این باد نشان‌دهنده کار درست فن چرخ گوشت است.
• خروج باد از روزنه‌های چرخ گوشت در حالی که این باد بسیار گرم است.
• عدم خروج باد از روزنه‌ها حاکی از خراب بودن فن دارد. این امر منجر به گرم شدن موتور می‌شود
• تولید گرما در حین کار و روشن بودن موتود چرخ گوشت امری طبیعی است. اما اگر متوجه شدید که این گرما بسیار زیادتر از حد معمول است، هر چه سریع‌تر اقدام به تعمیر کنید چون برای موتور خطرناک است.

روش های برطرف نمودن بوی سوختگی

برای برطرف کردن بوی سوختگی مانند هر ایراد دیگر باید اقداماتی انجام داد.این کارها عبارتند از:
• در گام نخست مطمئن شوید که بوی ایجاد شدهّ بوی سوختگی و ناشی از کار کردن دستگاه چرخ گوشت شماست.
• در مرحله بعد فورا و بدون اتلاف وقت چرخ گوشت را خاموش کنید.
• اگر اطلاعات کامل و جامعی در ارتباط با تعمیر چرخ گوشت دارید و ابزار تخصصی در اختیار شما است، شروع به عیب یابی و تعمیر کنید. در غیر این صورت بدون هیچ گونه تردیدی با تعمیرکار تماس بگیرید.

ایجاد بوی سوختگی در چرخ گوشت
کلام اخر

در صورت بروز هر گونه مشکل در چرخ گوشت حتما اقدام به عیب‌یابی چرخ گوشت کنید. تمام مشکلات به وجود آمده مخصوصا بوی سوختگی چرخ گوشت را جدی بگیرید و هر چه سریع‌تر به تعمیر آن اقدام کنید. چرخ گوشت‌ها از ابزار برقی پر کاربرد در منزل هستند پس باید در نگهداری استفاده درست، وتعمیر آن‌ها تمام تلاش خود را انجام بدهیم. از آن‌جایی که بوی سوختگی چرخ گوشت می‌تواند ناشی از مشکلات داخلی به ویژه موتور باشد، حتما برای تعمیر آن باید از تکنسین‌های با تجربه و ماهر کمک بگیریم. تیم ما به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و ثبت درخواست تعمیر چرخ گوشت شما است. به منظور جلب رضایت شما همه خدمات ما با گارانتی و ارئه فاکتور می‌باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *